لوله بازكني نياوران پونك مرزداران

لوله بازكني و تخليه چاه در تهران با قيمت ارزان

لوله بازكني نياوران پونك مرزداران

۲۱ بازديد ۰ نظر

لوله بازكني پيروزي

براي انجام خدمات لوله بازكني پيروزي ميتوانيد همين حالا با شماره درج شده در سايت تماس بگيريد و درخواست خود را در شركت لوله بازكني مرزداران ثبت نماييد. اين شركت سرويسكاران بسيار زيادي در سراسر استان تهران دارد.

شركت لوله بازكني و تخليه چاه تهران

شركت لوله بازكني و تخليه چاه تهران با سال ها سابقه در امر لوله بازكني نياوران و تخليه چاه هاي فاضلاب در شهر تهران نيز آماده براي خدمت رساني به هم شهريان و ساكنان تهراني عزيز مي باشد.

يكي از مهم ترين ويژگي هاي اين شركت لوله بازكني و تخليه چاه ۲۴ ساعته مي باشد.حتما براي شما هم پيش آمده است كه در ساعاتي از شب لوله ي آشپزخانه،توالت و … در منزل يا محل كار شما دچار گرفتگي شده و آرامش تان را برهم زده باشد.

شما نيز مي توانيد ديگر نگران همچين مشكلي نباشيد چون شركت لوله بازكني و تخليه چاه تهران در منطقه هاي محتلف تهران به طور شبانه روزي اماده خدمت است و با سرويس دهي در مدت زمان بسيار كوتاه و با كم ترين خسارت و كثيف كاري محل گرفتگي لوله فاضلاب را تشخيص داده و اماده سرويس دهي در جهت برطرف كردن مشكل شما مي شوند و براي ان از طريق فنر زني اقدام مي كنند.

نيرو هاي متخصص لوله بازكني پونك اين شركت با استفاده از دستگاه تمام اتوماتيك و با فنرهاي فولادي سر مته دار و پمپ تراكم هوا مي توانند لوله هاي از جنس سيمان به طول ۵ تا ۱۰۰ متر را باز كنند.

خدماتي كه اين شركت براي شما نيز ارائه مي دهد

  • لوله باز كني با دستگاه هاي جديد و فنر سر مته دار در شبانه روز و بدون تعطيلي
  • باز كردن سينك ظرفشويي و چاهك آشپزخانه و حمام
  • رفع گرفتگي راه آب و لوله فاضلاب
  • در آوردن اشياء قيمتي از چاه و توالت
  • باز كردن لوله هاي سيفون توالت فرنگي و سنتي
  • باز كردن لوله هاي چدني قديمي
  • فنر زني لوله با دستگاه
  • لتخليه چاه
  • لوله كشي
  • تشخيص تركيدگي
  • رفع بوي بد فاضلاب
  • نصب و تعمير توالت فرنگي
  • انجام كليه كارهاي مربوط به فاضلاب(لايروبي چاه،حفرچاه،تعمير چاه كهنه و…)

لوله بازكني تهران

يكي از دلايل گرقتگي لوله ها مي تواند بالا رفتن سن ساختمان ها و لوله كشي هاي نامنظم باشد كه به يكي از بزرگ ترين دغدغه هاي روز مره نيز تبديل شده است.برخي از همكاران جهت رفع گرفتگي به وسيله تلمبه زدن يا با استفاده از محلول شيميايي شانس خود را امتحان مي كنند،تعداد كمي موفق مي شوند كه لوله هارا باز كنند اما به طور موقت اين مشكل رفع مي شود.اكثر وقت ها هم لوله باز نمي شود چون در اثر شستن چربي ها و لوله كشي بد لوله ها نيز رسوب ميكنند و نياز به لوله باز كن هاي حرفه اي مي باشد.شركت لوله باز كن تهرن اين مشكل را برطرف كرده است چرا كه از  نيروهاي متخصص لوله بازكني شبانه روزي در اين كار استفاده مي كند تا در كم ترين بازه زماني به كار شما رسيدگي نمايند.

روش هاي بازكردن لوله

  1. لوله بازكني به وسيله تلمبه هاي دستي
  2. لوله بازكني با استفاده از محلول هاي شيميايي
  3. لوله بازكني به وسيلۀ فنرهاي دستي
  4. لوله بازكني بوسيلۀ پمپ تراكم
  5. لوله بازكني با دستگاه هاي فنر برقي

لوله باز كني به روش تلمبه دستي

يكي از ساده ترين روش هاي باز كردن لوله ها استفاده از تلمبه هاي دستي مي باشد.در اين روش ابتدا تلمبه را زير آب گرم بگيريد و سپس روي محل گرفته شده قرار دهيد و با چند مرتبه فشار دادن شانس خود را جهت باز كردن لوله امتحان كنيد.

لوله باز كني به روش محلول هاي شيميايي

در اين روش پيش از انجام هر كاري بايد به خودتان فكر كنيد و بهتر است از محلول هاي كم خطر مثل جوش شيرين،جوهر نمك،صاف و…استفاده كنيد.

لوله باز كني به روش فنرهاي دستي:

در اين روش سر فنر را داخل لوله قرار داده و بعد ميچرخانيد تا جايي كه به محل گرفتگي برسد و مشكل گرفتگي را بر طرف كند به هيچ وجه فنر را فشار ندهيد چون ممكن است لوله بشكند و يا فنر داخل لوله گير كند.

لوله باز كني به روش پمپ تراكم هوا:

يكي از دليل هاي گرفتگي لوله ي فاضلاب انباشتگي خاك داخل لوله باشد، در اين مواقع از لوله بازكني تراكم هوا براي باز كردن لوله استفاده مي شود. نحوه استفاده از اين دستگاه به اين شكل است كه با تلمبه زدن، هوا داخل دستگاه فشرده مي شود و مقدار فشار درون دستگاه توسط يك عقربه نشان داده مي شود. با قرار دادن دهانه اين وسيله بر رويه دهانه لوله و كشيدن اهرم دستگاه لوله بازكني، هوايي كه داخل دستگاه به شكل فشرده است وارد لوله مي شود و گرفتگي هاي داخل لوله را مجبور به حركت مي كند.

لوله باز كني به روش فنرهاي برقي:

فنر لوله بازكني براي باز كردن گرفتگي هاي سخت لوله ي توالت استفاده مي شود.

فنر لوله بازكني از موتور و فنر تشكيل شده است. موتور لوله بازكني وسيله اي به شكل دريل مي باشد كه فنر به سر آن متصل شده است. فنر لوله بازكني در واقع يك فنر سرمته دار متناسب با لوله مي باشد كه انعطاف لازم براي حركت درون خميدگي لوله را دارد و به دستگاه فنر زني متصل مي شود.

روش كار اين دستگاه بدين شكل است كه فنر را به سر دريل يا موتور مخصوص متصل و سر فنر را درون لوله فرو مي كنيم. به دنبال آن موتور را روشن مي كنيم تا فنر شروع به چرخيدن كند. زماني كه موتور روشن شد و فنر لوله بازكني به چرخش در آمد، به آهستگي فنر را به درون لوله فشار مي دهيم.

اين عمل را تكرار كرده تا فنر به مقدار بيشتري درون لوله وارد شود و به قسمت گرفتگي لوله برسد. زماني كه نوك فنر به گرفتگي لوله برسد سبب حركت خاك و مواد جامد سخت داخل لوله مي شود و آن ها را به سمت چاه هدايت مي كند.

تخليه چاه تهران

تخليه چاه تهران با ماشين آلات پيشرفته و پمپ هاي فشار قوي با دور متغير و شلنگ هاي به طول ۵ تا ۱۰۰ متر آماده خدمت رساني به شما در كلان شهر تهران مي باشد.

تخليه چاه فاضلاب عبارت است از باز كردن دهنه چاه به طوري كه به چاه خسارتي وارد نشود ، سپس وارد كردن شلنگ مخصوص و تخليه چاه فاضلاب و در انتها پوشاندن درب چاه .

تخليه چاه تهران نيز يكي از ديگر خدمات اين شركت مي باشد اگر به دنبال قيمت مناسب و افراد با تجربه ميگرديد كافي است با ما تماس بگيريد شركت لوله بازكني و تخليه چاه تهران در كم ترين زمان درب چاه را باز مي كنند و با حداقل كثيف كاري چاه را تخليه و لاي روبي مي كنند.

روشهاي تخليه چاه

تخليه چاه با پمپهاي لجن كش

در اين روش درب چاه بايد به اندازۀ ۵۰سانتر*۵۰سانتر باز شود سپس پمپ را داخل چاه فرستاده و عمليات تخليه چاه شروع شود.تخليه چاه با تانكرهاي ۶هزار،۸هزار و ۱۲هزارليتري با پمپ هاي لجن كش تك فاز و سه فاز ۱۰۰% تضميني

اين روش نسبت به روش فوق خرابي كمي دارد و پمپ روي ماشين سوار ميباشد و با قدرت و چرخش گاردان كار ميكند و اين امر موجب قوي بودن پمپ شده تا عمليات تخليه چاه را به خوبي انجام دهد.

در آوردن اشياء از لوله

از افتادن اشياء گران قيمت خود (مثل گوشي ،طلا و …) ديگر در داخل لوله نگران نباشيد چون نيروهاي شركت لوله بازكني و تخليه چاه تهران با تجهيزات كامل در كم ترين زمان ممكن وسايل افتاده را بدون هيچ مشكل و دردسري نيز در مي آورند.

اگر كه دنبال لوله بازكني و تخليه چاه در همه جاي تهران مي باشيد كافي است از شركت تهران بهره ببريد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.